En film

Idag känner jag mig lite bättre i alla fall. inte lika irriterad och nedstämd. Ska försöka strunta i det!
Vi sov länge idag, det behövdes. Satt fastklistrade framför nya säsongen av hells kitchen till klockan tre inatt. Har kikat på två avsnitt nu också, det är så roligt! Men jag blir så nervös när han skriker så.

Efter jag gått upp gick jag med Maxen till skolan för han skulle träffa några i klassen. Sen tog jag en sväng runt Haga och Linné, skit härligt. Det var så varmt och skönt. Det är så fint nu också när solen fortfarande är uppe. Får nästan lite dåligt samvete att jag inte varit ute sen imorse. Lovade mig själv igår att jag skulle träna minst tre gånger den här veckan, så det kanske är läge att göra det nu när man ändå har ångest över vädret.

Vid ett kom Kicki och Cissi i klassen och kollade på en film som vi ska reflektera över. En sång för Martin. Har sett den innan men kom inte ihåg så mycket av den. Den är så hemsk.

Nej nu måste jag plugga. Säger det alldeles för mycket men gör det ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0