Inga pengar

Jag fick inte alla pengar! Fick lönebeskedet på posten precis jag skrivit klart förra blogginlägget. SKIT! Försökt ringa min chef hela eftermiddagen men inget svar. Fick lite smått panik och gick ner till jobbet och upp på kontoret men de satt i möte så ville inte störa. Upp imorgon klockan åtta och ringa, annars får man inte tag på damen. ÅH! Fick i alla fall för mars månad men månaden innan hade jag verkligen jobbat 50 timmar! Jag skulle ju köpt allt det där nödvändiga och viktiga jag behöver, och betala av en FET summa pengar till ikea för soffan som jag avbetalar (16% i ränta heeelt sjukt).
Nu har jag ätit massa massa godis (fått den där känslan igen som jag alltid får, övermätt - ska aldrig äta godis, aldrig mer någonsin) och kollat på två avsnitt av top model som tröst.
Men pengabristen ska inte förstöra min helg. jag ska ändå unna mig en sak eller två. Har ju lovat att åka med glynis till Ikea imorgon och där kommer jag väl hitta en del saker jag vill ha. MEN, jag ska bara hålla mig till fem saker:
diskborste
toaborste
servetter
blommor
ljus

Förstår att det inte är alls roligt att höra min pengahistoria, därför ska jag inte prata något mer om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0