kär kär kär

Jag är så kääääär. Den här låten och videon är helt underbar:
http://www.youtube.com/watch?v=zmM2RwlxGt0&feature=PlayList&p=1D7F0C3A2770E39A&index=0&playnext=1

Idag har det varit en fin dag. Först var jag på jobbet mellan 7-12. Mycket o göra men det gick bra. fick väldigt mycket beröm för arbetet jag gjorde, tror det var för att de tyckte lite synd om mig från i onsdags.
Sen gick jag till stan, mötte upp söt-Glynis, vi käkade sushi och gick till systembolaget och köpte oss en flaska vin och drack den i parken inne i stan, ur mysigt.
Sen vid fyra snåret åkte jag hem, sov en timma för jag kände mig så trött. Det har ju varit helt underbart väder idag så jag och Maxen köpte oss en varsin magnus på tempo innan, tog med oss kaffe och satte oss utanför huset på gräsmattan på filt. Utsikten över spårvagnarna är rätt go ändå.

Nu är max påväg och köper mat till kvällen. Sen ska vi spela spel och ha det mysigt, lyssna på Empire of the sun heeeeeeeeela kvällen.

Nu ska jag städa lite sen göra mig iordning.
Ha en fiiiin kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0