8 veckor

Ätit en äggmacka och kommit hem från jobbet. Började vid fem och slutade nio. Det var rätt jobbit idag för den där tanten var så arg igen. Men som tur var så var inte jag i fokus (alltså hon var inte så jätte arg på mig) utan min arbetskamrat fick skulden istället för saker tanten tyckte var fel. Men jag får ändå en sån panikkänsla när jag hör henne skrika, det är så läskigt, känns som hjärtat ska hoppa ur kroppen. Sen var det några fler på den avdelningen som blev påverkade av att tanten var arg så de blev också arga, men dem kan man ändå hantera.

Har varit på studiebesök idag på Östra sjukhuset. Vi kikade in på operation och det var jätte intressant. Vi fick t.o.m titta under en operation genom fönstret. Skulle nog vilja jobba på operation eller kirurgi men det är väldigt många saker man måste ha reda på och det vore typiskt om jag gjorde bort mig. (självförtroendet är på topp!)

Imorgon ska vi dessikera ett hjärta. UH. Men det ska bli intressant!
Förhoppningsvis blir det go eftermiddag imorgon så man inte behöver sitta med massa plugg. Grilla kanske!?

Nu spelar Max massa poker och om han vinner får han 16 000. Gött det vore.
Och så har han fått sommarjobb i Tranås i 8 VECKOR! Åh kommer saknar honom så mycket och det kommer bli tomt utan min karl här hemma, men förhoppningsvis kommer vi kunna ses så ofta som möjligt. <3

Igår sålde jag mina gamla nudie jeans på tradera för 590 spänn! Väldigt behövda pengar måste jag säga. Trodde inte att de skulle komma upp så mycket i pris i o m att de är gamla. Gott gott.
Nu är det seinfeld. tjo


Poul Pava konst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0