joelbitar

Försöker att börja med den nya uppgiften vi har i skolan, men det går segt. Vi är i olika grupper och ska redovisa, typ ha någon sorts egen lektion, ett funktionshinder och jag tog downs syndrom. Det tyckte jag verkade mest intressant. Tänkte om man kanske skulle visa en snutt av joelbitar under lektionen, det kan ju vara lite kul. Sen ska vi förstås snacka massa om funktionshindret. Alltid lika jobbigt att redovisa inför klassen men det går väl förhoppningsvis bra.

Usch jag går nästan ständigt och tänker på det där som hände i onsdag. Men det lättade lite igår kväll när min chef ringde och frågade hur jag mådde. Känns bra att ha arbetskamraternas stöd i alla fall så de inte tycker att jag gjorde något fel..
Vi har snackat en hel del om demens på skolan idag och jag förstår väl mer och mer att jag inte kunde göra något mer än vad jag gjorde. hade kanske underlättat om jag hade låtit bli att försöka få tanten att vända tillbaka och gå själv typ 20 meter från mig men då kanske det hade hänt massa andra saker så det är väl ingen idé att fundera över det heller.
Nej nu måste jag faktiskt släppa det.

Idag var jag som sagt i skolan till typ tolv kanske, sen åkte jag hem och käkade korv med makaronis. Sen gick jag och max till linné, handlade lite godis och svängde förbi willys. Sen mådde jag illa och fick världens huvudvärk så jag fick gå ut från affären. hjärnan är förmodligen slutkörd från i onsdags. får hoppas att det inte är någon förkylning.
Ikväll blir det bara slapp, ska jobba imorgon mellan 7-12, skönt att det är så kort tid. sen ska jag träffa en kompis från mitt förra jobb och äta sushi. sen på kvällen vill jag göra något roligt, förslag någon??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0