Lördags/söndagsparty

Vilken seg dag. Har inte lämnat soffan i onödan och har tryckt i mig chirre och massa mat, kollat på gamla project runway avsnitt och zappat på tv.n. Härligt men man blir ju desto segare.

Har varit irriterad på skolan förut och är det igen. Är väl egentligen inte arg på själva skolan man arbetet. Jag vet inte vad det är men jag försöker verkligen göra så gott jag kan, försöka lägga upp arbetet, göra KLART DET, fråga vad som gäller, vad tycker du, vad tycker jag, hur ska vi göra blabla. Men knappt någon respons, HALLÅ, ingen som vill samarbeta?
Det är ingen idé att sitta och tjata om det, det får gå som det går imorgon.. men åååh.
Drop iiiiit.

Igår var en trevlig dag/kväll. Först på morgonen åkte Maxen och jag till systemet, Max hade glömt tidsspelet där för en vecka sedan och det fanns kvar! så vi hämtade det. Sen åkte vi in till stan, mötte upp Emma Erik Moa Johannes och Bea, käkade en falafel och drack två öl. Sen for vi hem, fixade iordning, sen runt sex kom lite folk hit, vi spelade tisspelet, drack öl/vin etc och hade det trevligt. Vid nio åkte vi till kontiki där greta and the one nights stand spelade och det var väldigt bra!
Åkte hem rätt tidigt, slutade med att vi gjorde köttfärssås och makaronis halv två inatt. Gött var det!

Nu ska jag plugga vidare, vara irriterad men glad ändå och vänta på att söndagsparty ska börja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0