Suddigt

Jag börjar med lite bilder från i helgen. Min kamera verkar bara vilja ta suddiga bilder så det blev liksom inte så många att lägga ut, men här är några i alla fall

Gusten och jag på universeum


Maxen


Det där ska föreställa en läskig haj


En göllig fisk


En sån här skulle jag vilja ha hemma


Min söta mamma


Min fina pappa

Jag ska försöka ta lite bättre bilder nästa gång, hålla kameran still.

Idag var vi på studiebesök med skolan på Allégården, en pensionärsförening. Det var intressant att höra byggandens historia. Sen for jag och två klasskompisar till Bibblan och försökte göra klart arbetet som vi egentligen skulle redovisa imorgon men för en stund sen skrev min lärare på mailen att hon är sjuk så det blir ingen lektion, jiho! Hade iofs varit rätt gott o ha det gjort nu i veckan men har ju en annan grej att snacka om på torsdag så jag får mer tid för den istället, vilket är bra.

Jag längtar så till sommaren så jag blir tokig. Ska försöka hitta massa sommaroutfits snart så man kan längta ännu mer. Den 24 smäller det då blir det handla handla handla och fest dagen efter med champagne och chirre med fint sällskap. weeei.

Nu blir det mer plugg. Känns som jag har så tråkigt liv på vardagarna. Bara sitta och läsa skriva och jobba. Ska nog ta fram sticksakerna och sticka klart den där halsduken för en gång skull, eller sy om klänningarna och kjolarna jag inte tycker om längre. Och göra en pärltavla. Sy ihop, limma och klistra massa blandskivor.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Vad är det som smäller den 24e? Sommarlov?

2009-04-14 @ 19:14:21
Postat av: Kristin

Ja det lät ju nästan så, hade ju varit rätt fint faktiskt. Men jag menade att jag får csn och lön den 24e, vilket betyder att jag kan unna mig lite stuff och köpa småpyssel till festen :)

2009-04-15 @ 10:33:55
Postat av: Ida B

Om inte det är anledning att fira så vet jag inte vad! Jippi! Längtar massor jag med!

2009-04-15 @ 16:38:51
URL: http://jagochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0