Dröm

Känner mig så sliten! har känt mig fruktansvärt trött de senaste veckorna, vet inte vad det kan vara.
Jag drömmer så läskigt varje natt, vet inte om det kan bero på det. Jag drömmer om folk som dör, att nära och kära är elaka, att min familj är i fara, att jag springer springer springer från någonting som jag inte vet vad, jag gråter, jag skriker, mitt hjärta slutar slå av chock etc etc allt det där läskiga. Och så drömmer jag om barn jätte ofta. Det är kanske tre gånger i veckan som jag gråter i sömnen och vaknar av att jag typ snyftar och bölar. Det är jätte jobbigt. Sen när jag väl vaknat vågar jag knappt titta ut mot vardagsrummet för jag är rädd att någonting ska gå förbi där och spöka typ. Om jag ska gå på toa vid det tillfället måste jag typ tända överallt i lägenheten för att jag är så rädd. Kanske låter töntigt men jag är så rädd så hela min kropp dunkar, jag hör alla pulser i handleder halsen överallt.
Känns så konstigt för jag mår ju bra allmänt under dagen. Det har ju hänt en del under det senaste året som har varit skit jobbiga men ändå, jag mår ju bra nu och har gjort det rätt länge. Har ju ändå känts som att jag har lagt det mesta bakom mig, men det kanske finns i baktanken ändå jag vet inte. Skumt och läskigt är det. har typ gått in på drömtydaren (haha) och kollat om alla de här drömmarna kan betyda någonting men jag ser liksom ingen koppling. Kan ju inte stämma (peppar peppar)...

Idag är jag ledig från skolan. Hade redovisning igår, gick rätt bra själva redovisningen men känner fortfarande att det är jag som har gjort mest och folk har bara tagit credden för det.

Imorgon kommer min ena syster (Miafia!) till Göteborg för hon ska på konferans från tors-fre! Vi ska fika när hon kommit fram vid sju det ska bli roligt! Weeei

Nu ska jag göra mig iordning och sticka iväg med massa kassar fulla med tomflaskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0