The X effekt

Kom för en stund sen hem igen. Skulle gå ända till Emma och Erik i Munkebäck men pallade inte mer än till redbergstorget så jag hoppade på spårvagnen där. Jag träffade Ellen och Jocke på vägen det var kul!
E&Es lägenhet var supermysig och de har så fina möbler. dock var den där jesus-ramen ganska läskig. Jag blev bjuden på köttbiffar och couscous, till efterrätt blev det hemmagjorda muffins och kaffe, väldigt gott! Imorgon ska Emma bli upphämtad med bil av Gudrun Schyman bl.a. det är coolt tycker jag.
Sen när jag åkte hem var spårvagnarna fulla av fotbollsfantaster. Hoppade av köpte snus fick vänta jätte länge på en spåris vid vasaplatsen men VEM dyker inte upp om inte självaste Simon Olsson i Silverbullit som hoppade på samma spårvagn! blir exited i en halv minut sen hoppade han av vid kapellplatsen. Kul o se lite kändisar i alla fall.

Imorgon ska vi snacka om en bok i grupper i klassen. Vår grupp börjar halv tolv vilket är helt ok. sen är jag förhoppningsvis ledig torsdag eftermiddag och hela fredagen, gud vad GÖTT!

Hela dagen idag har jag kollat på the X effekt på MTV. Det är typ två par som "tror" de ska få vara på en lyxresa tillsammans men sen är det en från varje par som har varit tillsammans förut och då ska istället dom två umgås under den helgen och se om de har känslor för varandra. De nuvarande partnerna får sitta inlåsta i en annan lägenhet i samma hus och spionera på sina partners. Jag satt typ och önskade att i alla fall någon under alla dessa avsnitt skulle vägra att hångla med sitt ex. Nej fy skjutton vad dåligt det är men både jag och Max var som fastklistrade framför tvn. Det är pinsamt också, skämmigt att jag ens nämner att jag tittat på det. Så typiskt att jag ska sitta och titta på värdelösa program som ändå är påhittade.. för det kan väl inte vara på allvar!?

Nu ska jag sega framför tvn, försöka undvika alla dåliga serier på mtv (men det är svårt??!)

Såna här saker tycker jag är söta:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0