Trevlig fest!

Nu var det dags igen. Har haft fullt upp hemma och ute så jag har inte hunnit sitta vid datorn ens.
Igår hade jag nog den värsta bakisdagen på väldigt länge. Jag reste mig inte upp ur soffan mer än när jag gick ner till tempo och köpte kuvert. Mådde illa hela förmiddagen, gjorde det som var tvunget att göras, fy skjutton. Sen köpte Max pizza och det var gott för jag var alldeles tom i magen. Vi bjöd på massa massa chips och kakor men jag hann inte äta något av det. Tre kakor! sen var det så trevligt så man hade inte tid att äta.
Det var en väldigt lyckad fest! Tack så mycket alla söta och fina vänner som kom! Och golvet klarade sig också, tre gånger var vi ute med poppen men det hölls rent, väldigt fint att alla var snabba o säga till när fienden nådde det oslipade golvet :)

Idag har jag varit i skolan till tolv. Sen åkte jag hem och gick iväg med alla glasflaskor vi samlat på oss från helgen. Jag tror jag kommer få träningsvärk imorgon för det var väldigt mycket och jag var så ivrig att jag skulle ta allt på en gång. Sen åkte Max på pingisklubben och då kom Glynis hit och käkade sushi med mig. Och så har jag städat lite i köket. rören under diskhon har läkt men händig som jag är så fixade jag till det någorlunda bra i alla fall. Ingen läcka, ingen vvs-gubbe behöver komma. gött.

Imorgon är jag ledig, jiho! Men jag har tusen saker att göra i skolan så det är bara att bita ihop och försöka vara motiverad.

Konstigt det känns att det började regna innan. Lite mysfaktor faktiskt. Men NEJ, jag menar inte att jag vill ha regn i fortsättningen.

Lite bilder från festen!


Jag och karl min


Sara och Emma med Fi Balongen på topp!


Ellen!


Gabriella, Ida och David!


Nico och Joel!


Häng!


Erik hade sista dansen!

Jag tänkte precis nu hur städat det ser ut i bakgrunden och att vi varit rätt snabba med att ta ner pessienerna. Haha.

Kommentarer
Postat av: Ida B

Tack för festen hade jättekul! Duktig du är som lagar själv. Själv har rören vid vårt handfat varit sönder i närmare 3 veckor utan att dom ringer och bokar in tid så vi kan laga. Ändå har vi ringt två gånger. Haha.

2009-04-28 @ 16:43:16
URL: http://jagochvarlden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0