brist

Ok jag har sjukt tråkigt idag. har funderat på i kanske 6 timmar om jag ska gå ut och springa eller inte. Har nada motivation när det gäller både träning och skola. Nu vill jag bara att Max ska komma hem, att WOW ska börja, att jag kanske ska åka till popaganda i slutet av augusti, att min födelsedag ska komma, att jag får åka till NY och att skolan ska sluta så jag kan börja jobba! Ja jag klagar bara HELA TIDEN. så är det. men jag är glad ändå.

Idag har jag nästan snusat upp en hel snusdosa. Jag snusar sönder mig när jag är ensam hemma. Snuset har ju inte blivit billigare precis. Fattar inte att de kan höja priset med 10 jäkla spänn bara för att de har höjt inköpspriset med en jäkla krona!

Någonting jag kanske ätit 5 gånger i veckan i sommar är räkor alt. lax eller torsk, stekta squars och morötter. med soja. Idag kom jag på att jag nog har förätit mig på det för jag var mätt efter 3 tuggor. synd för det ser riktigt fint ut på tallriken!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0