Calles

Usch det är sjukligt vad jag saknar Max. Nu åkte han för 1½ timma sen och jag längtar ihjäl mig till fredag då vi ses igen.
Men, nu får jag inte sitta här och deppa ihop. Funderar på att sy flera saker men har inte tyg. Tänkte förra veckan att jag kanske skulle kunna klippa de gamla gardinerna och göra något kreativt men jag ångrade mig för tänk om vi flyttar till ett större snart och då kanske vi får fler fönster. de gamla gardinerna är rätt fina ändå, men måste tvätta bort en vinfläck först.
Blablabla..
Igår var vi i Tyskland och shoppade loss på calles. Det var en väldigt fin dag, massa sol, schysst sällskap och härlig roadtrip. Vi fick dock vänta i 1½ timma på att färjan skulle åka från puttgarden men det gick bra ändå. Vi åkte sex och var hemma vid halv tolv så det var en lång dag. Vi fick i alla fall hem väldigt mycket. Massa flak, några lådor vin, flaskor vin, flaskor sprit och ciderburkar. Nu har vi ett lager som räcker rätt länge. det är bra.

Imorgon börjar jag skolan. Har ångest för att börja, jag vill inte läsa igen. Nu vill jag bara jobba och tjäna pengar.
Orkar inte skriva mer. ska ta en bulle.

Kommentarer
Postat av: David

Troligen det bästa avslutet i en blogg nånsin. Bullar är goda!

Tänk på att han kommer vara hemma jämt sen så njut nu av att du kan göra vad du vill ;D

2009-08-02 @ 23:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0