grymt

Idag är jag trött, så så trött. Det blev en lång natt. klockan fem kom jag hem. Inte likt mig att vara på ett uteställe tills det stänger, bli fruktansvärt besviken när det slutar spela (eller det är klart att man alltid blir besviken när man är på gott humör om de slutar spela musik), stanna kl halv fyra vid en staty och lyssna på, och ha allsång med, en kille som spelar håkan, gå på efterfest och gå hem när det ljusnar ute. Det var längesen jag var på en efterfest men det var trevligt. GRYM lägenhet hade Charlotte, jag blev så himla avundsjuk.
Innan hängde vi i kungsparken och jag var glad över det glada gänget.

Idag har jag chattat med en fonus(begravnings)kille och ställt massa frågor, hängt med David samt hälsat och suttit med Cissi hennes pojkvän och kompis som hade en lina uppsatt i slottsskogen. Försökte gå på den men det gick inte alls, svårare än vad det ser ut.
Nej nu ska jag sätta mig framför tvn, läsa skvaller och kika på en film. godis har jag köpt också, wei!
Imorgon åker jag till Tranås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0