HEJ

Heeej!
Nu är jag ledig ett tag, så jag kan skriva lite oftare. Förstår inte var tiden tar vägen. Men det är väl bra att man har saker att göra.
I helgen var det kräftskiva! och en ny kamera! Vi införskaffade oss en sony a350, Evves gamla. Den är bara 1½ år  gammal och är superfin. Lite tung kanske men den tar fina bilder. Har inte riktigt hittat alla finesser på den än men det kommer väl, vi har ju bara haft den i två dagar. Men vi tog en hel del fina bilder på Kräftskivan i lördags!
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.
Jag har bara en lektion kvar i skolan nu, på torsdag! Det känns gött. och jag har gjort alla uppgifter så det är bara att lämna in. Nästa onsdag åker vi till NY-CITY! YEAH! Ikväll ska vi fixa visum och allt sånt, men det ska bli grymt. Och sushi på det.

Men kräftskivan då. Det var verkligen jätte roligt. Efter det gick jag och Emma till stars´n´bars och hoppade till greta and the one night stands. Det var kul kul kul. Efter ett tag kom de övriga från kräftskivan också.

Imorgon, torsdag och fredag jobbar jag. Sen blir det förhoppningsvis middag ute på Lilla tavernan med Emma och Erik på fredag + Sunset rubdown på kvällen. Åh så fint. Sen på lördag åker jag till Värmland för att bli firad lite tidigare i och med att vi åker till NY på min födelsedag. Ska bli så roligt! och så ska jag ta med mig kameran och ta massa bilder i skogen. Åh åh åh.
IM SO HAPPY!!

Jag har designat om lite också. Blev så trött på den gråa färgen så det fick bli vit. Kommer komma en ny header sen också men jag vet inte vad det ska bli för någon än. Gillar ju de där hängande dockorna iofs.
















Kommentarer
Postat av: David

gillas, nu vill jag se bilder hela tiden här!

2009-09-01 @ 00:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0