Tranås

Godmorgon från Tranås!
Nu sitter jag i Max föräldrars hem. Medans max föräldrar är i Bratislava jobbar alla andra så jag och Edit är ensamna här. hade väldigt svårt att sova inatt, det var hur varmt som helst plus att det är folk som har gått hela natten utanför här som kommer från Tranåsfestivalen. Igår kväll gick vi förbi där när vi var ute och rastade Edit. Massa barn familjer och ungdomar och det kändes lite jobbigt att gå förbi, men fick samtidigt lite nostalgi för tänk vad sånt var så roligt när man var runt 12-14.

Max kommer hem vid elva så då ska vi åka till deras stuga och sola och kanske bada. sen börjar han fyra igen men då kommer Ellen hem.
Nu tänkte jag plocka iordning lite här sen duscha och gå ut med Edit.
Tjo!

Kommentarer
Postat av: David

Du verkar väldigt hemma i Tranås! Flytta inte dit med Max nu bara ;D



Edit är min favorithund vid liv.

2009-08-09 @ 23:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0