åh så roligt

JAAA! Äntligen torsdag snart och gud vad kul det ska bli! För det första kommer min karl hem, sen kalas och massa andra festligheter med underbara kompisar! Det ska bli så jäkla kul och jag håller på att peppa ihjäl mig.
Och nu har jag fått igång min last.fm igen så nu kan ni höra vad jag lyssnar på igen. Det hade ju varit så så fint om IAMX hade kommit till Way out men man kan ju inte begära för mycket, kommer ju så mycket annat bra.

Imorgon är det sista dagen på kursen också. GÖTT. Men har fortfarande en del att skriva på mitt arbete. Ville ha klart det idag men det går inte. har ätit för mycket frukostmat idag så jag är helt mosig i huvudet. Får hoppas att redovisningen går bra ändå imorgon.

Igår var jag ute på galejj också. Emma fyllde år och det firades med bubbel (som vi blev bjuda på i mängder), veronica maggio i stan och två drinkar på SKÅL. Mojitosen var svin goda där, och mangodrinken var inte dum den heller. Farligt när det inte smakar någon alkohol +  att det var billigt. Så jag var faktiskt lite bakis imorse, men pallrade mig ändå upp för att åka till skolan och se film. Tisdagar med morrie. Vi har ju en kurs nu om palliativ vård (alltså vid livets slutskede) och då handlar den filmen om en man som får ALS. Det var väl inte den bästa filmen men.

Har jobbat idag också. Det gick bra! Jag gillar mina arbetskamrater. Jag var inne hos en tant som syr så himla mycket. Idag visade hon mig massa broderier och allt var så himla fint. Jag ska också börja brodera igen. Man kanske kan skriva ut som man gör för pärlplattor, kan ju inte vara så svårt.

Nej nu ska jag plocka undan så det ser någorlunda fint ut när maxsöt kommer hem imorgon!
PUSS! är på skit bra humör. jag dansar dansar dansar (ordagrant) runt hela lägenheten.

och tänk att måla sådär med pensel och färg. ååååh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0