FIXA

Fy för att vara ensam men hurra för snö!
Nu har Max åkt vilket känns jätte tråkigt, men är glad över att familjen kommer imorgon, hade verkligen inte pallat att vara ensam under jul. Vet att det är egoistiskt av mig att böla för att jag är rädd för att vara ensam över jul då jag vet att det är så himla många i världen som verkligen är ensamna, inte har någon familj, som inte har några vänner, som inte får någon julklapp av någon.
Nej upp med hakan! nu blir jag glad. Idag ska jag städa, ska göra det skinande rent! Lägga klapparna lite snyggare under granen, göra knäck kanske, springa in till affären och köpa lite julkäk till imorgon, kanske köpa en bingolott (50 spänn lite väl mycket men det är som en tradition, skulle iofs bara kunna kolla på programmet då jag mest ser fram emot rimmen och själva julstämningen).
Igår fick jag en jätte fin julklapp av Max, en stor tröja från monki med en leopard på. Den är så fin så jag ska ha på mig den på julafton. Vi käkade kyckling med potatisgratäng också, tog en timmes promenad vid nattetid och sparkade snö, blev blöta men det var urmysigt.

FIXA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0