JULBORD

Nu har jag äntligen fått min mac book pro! weho och hurra för det! Har suttit konstant (förutom när jag var på jobbet i fyra timmar) sen två då den kom. Kan inte sluta. Det är så kul att installera (kanske inte jätte kul men ändå) och se hur alla saker ser ut och hur allt fungerar. och nu i mörkret lyser tangentbordet så fint och äpplet. love iiit.
Imorgon ska jag på julbord med jobbet, det ska bli härligt med lite julmat i magen. En arbetskamrat sa dock att det skulle vara fyra stora bord med olika saker så jag kommer förmodligen få ont i magen och inte orka jobba de två sista timmarna efter bravaderna.
Här hemma är det rätt stökigt, men vi har bakat så mycket och jag har slängt kartonger till mac i hela lägenheten med alla tillbehör för att jag var så exited när den kom. Julafton lite tidigare kan man säga. sen är det lite julsaker som ska upp också som bara ligger där och inte vet var de ska va.
ååååh vad jag längtar till imorgon kvart över fyra då är jag ledig i tre dagar. mysmysmys!
nu ska jag lägga mig. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0