JULKAFFE

Ledig idag! Sitter och dricker julkaffe. Har sovit länge men som vanligt så blir jag störd av någonting runt 7-8 tiden, ALLTID när jag har sovmorgon. I morse var det massa vägarbetare som bankade och borrade i marken precis utanför. jag blir så irriterad och trött. men jag snosade och halvsov till kvart i elva sen så det var gott.

Nu ska jag ner till stan och handla de sista julklapparna. måste städa undan här lite först.
I helgen hade vi ju mini-julafton och det var jätte trevligt, vilka fina och underbara vänner vi har! Blir så glad att de vill komma och jag tyckte vi hade jätte kul! Mycket mycket mer sånt tycker jag! Massa love love love till er!
Bilderna orkar jag inte lägga upp här, ni har ju allt på facebook :)
Sen var vi ju på middag på Svenska mässan i söndags med max familj och Wallinarna. Det var väldigt trevligt men jag åt mindre än förra året.

Åh vad jag har lite ångest för nyår, jag vet verkligen inte vad jag vill göra. Tänker en gång i minuten att man skulle ju kunna åka bort någonstans, men då inser jag ju efter en sek att vi måste ju typ vara här i göteborg då jag ska jobba hela dagen på nyårsafton.

På lördag ska jag ut med några från jobbet, det blir trevligt. ska visserligen upp klockan sex dagen efter men en annan arbetskamrat på jobbet ska också jobba då så det känns rätt bra att inte vara ensam.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0