SNÖ I GÖTEBORG

Hejhej
vaknar av att det är snö utanför sovrumsfönstret, underbart ju! Jag håller verkligen tummarna för att det är så hela jul.
Igår jobbade jag, var både bakis (men inte så mycket) och hade ont ont i magen av jäkla mens. Men igår hade jag konstant ont i flera timmar vilket jag inte brukar ha (brukar bara vara ett par timmar) så jag kunde verkligen inte åka till David och äta lamm som de skulle bjuda på. ååh. Men jag kom iväg på bion i alla fall och den var jätte bra, skulle vilja bo på den planeten istället, den här planeten är inte lika trevlig. Hoppa runt i skogen och där man trampar lyser det upp och springa runt flera hundra meter upp i skyarna och inte vara höjdrädd, eller hoppa över ett stup till ett annat och under finns det ingenting, eller flyga på en sån där stor ödla. skulle inte våga kanske. öh. jag tänker som att det skulle kunna finnas på riktigt och att jag någongång kommer vara där haha. flum.
I förrgår var jag ut på dubliners med några från jobbet, det var jätte trevligt, det är sällan som man gör något sånt, i alla fall på vasahemmet. Vi var kanske 7 pers som satt på en irlänsk pub, lyssnade på ett irlänskt band som spelade, drack öl och dansade. Vi blev uppbjudna flera gånger vilket var skoj men jag vågade inte. Bilderna blev inte så bra, ska man skylla på att man inte hade rätta handlaget för kameran eller att man var för berusad? här kommer några bilder
Emelie som sminkat mig på makeupstudion några gånger, jag och Cathrine
Cathrine och Mirjan
Elisabeth
Ja det var väl de tre som man såg någonting på. de andra består av de som togs på dansgolvet och där blev det bara rörigt.
Nu ska jag in till stan och förhoppningsvis handla de sista julklapparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0