16 feb

ny vecka nya tag.
har alltid svårt att komma på rubriker så funderar på att fortsätta skriva datumet istället.

Har haft en fin helg med min familj på besök. pappa har ju inte varit och hälsat på mig på ett helt år så det var roligt att han var med den här gången. det blev långa promenader och shoppingrundor, och i lördags kväll gjorde jag och max god mat som vi bjöd på, och så spelade vi spel, kikade på melodifestivalen (vilket inte var någon höjdare, väldigt komplicerat röstsystem och inga bra låtar, brukar iofs inte vara det nu för tiden, inget kan ju slå france gall!) och käkade ännu mer godsaker.
de var tyvärr bara här över natten men det var trevligt i vilket fall..

idag hade vi skola. verkar som det blir ett rätt slött schema framöver.. inte alls ovanligt. men vi verkar ha rätt mycket hem- och skrivuppgifter vi ska göra, och roliga sådana också, så det verkar helt ok. och så ska vi på studiebesök på sahlgrenska. vi fick tillbaka provet som vi gjorde för två veckor sen som jag inte hunnit plugga på så mycket, men det gick väldigt bra ändå så jag är glad, yey!

nu ska jag spela bilspel innan jag ska börja med uppgiften.

http://www.youtube.com/watch?v=b46d_zk5CKI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0