äntligen

tjo
har precis ätit lite. har varit hemma idag för jag kände mig så trött efter helgens bravader. men nu har vi äntligen flyttat!
vi har väl fått iordning det mesta men det är en del små prylar kvar.
det har varit en trevlig helg iaf. i lördags kom max föräldrar och jocke i hälpte oss o köra grejerna till nya lägenheten. sen åkte vi till ikea och var där några timmar, det tar ju så lång tid fast man inte tror att det ska göra det när man vet vad man ska ha.
sen åkte vi hem och då plockade vi upp massa saker, sen gick jag maxen jocke och ellen och käkade på pepperoni för max föräldrar gick till en vän till dom som bor här i närheten.
sen igår gick vi också runt och grejade och städade i gamla lägenheten. sen kom killen som ska bo där och fick nyckeln. sen igår kväll käkade vi en jätte god middag som max mamma gjorde och åt massa kex och ostar, chips och mandeltårta. vi spelade vem vill bli miljönär också.
imorse gick vi upp jätte tidigt för att hämta några grejer som jag hade i ett förråd. så nu har jag vilat och packat upp de sakerna.

snart måste jag börja med inlämningsuppgiften som ska in imorgon.
nu ska jag gå ut i det fina vädret och möta upp max som slutar tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0