sega

Idag är jag jätte seg, och känner ingen större lust att gå till jobbet sen när det är så fint väder. får tänka på att det är OB. Däremot är det ju helg, vilket betyder att vi får massa fikabröd på jobbet.

Igår kom Emma Erik och David och sen Ida och hängde med oss, det var trevligt! Jag var lite dålig på TP men jag var inte förvånad. Sen gick vi till Ritz vilket var kul och bra för det var inget inträde mer än garderobsavgift. Dit ska jag gå fler gånger. Och bra musik spelade dom också, gött.

Uh jag mår så illa. Det är fint att ha en så bra pojkvän som kommer med kaffe och allt möjligt när man själv sitter i soffan och tycker synd om sig själv. <3

Ser fram emot ikväll när jag slutar för då ska vi käka pizza och bara sega.

Orkar inte skriva mer. hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0