sweet 16

har precis kommit från jobbet. jag var verkligen hur trött som helst imorse, somnade nästan på spårvagnen ner fast det bara är 2 hållplatsen mellan. men tog en kopp kaffe på jobbet och kände mig rätt bra sen.
jag fick delegering idag, yes! det underlättar endel, för då behöver jag inte be alla andra att ge ut medicinen.
tror att jag äntligen gett bra intryck på den där tanten som jag skrev om för ett tag sen också, som bara hade fördomar om mig hela tiden. allt jag gjorde för henne idag var felfritt kan man säga, så hon var nöjd. hon sa förvisso att hon gillar att styra (ehh) och det säger den övriga personalen också att hon gärna gör, typ påpekar allt innan man hinner sätta igång, så man ska väl inte ta det personligt när hon är så mot alla.

såg lite på mtv och såg sweet 16 innan, blir så irriterad, de är så jäkla bortskämda! bli sur bara för att man får en bil som är lite lite lite billigare än den de önskar sig. var glad över att du får en bil för bövelen! på hennes fest var det också en penga maskin som alla bjudna fick gå in i och fånga pengar, "daddys money". åååååååååååååååh. skit ner er.

nej nu ska jag duscha och vänta besök av ellen och jocke.
trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0