tråkigt

godkväll.
händer inte så mycket här hemma. kom hem för en stund sen från träningen. jag o emma var och provade gymet på friskis idag. nae... det blir nog inte att vara där inne så många gånger, fortsätter hellre med jympan. men det är så dumt för man är typ tvungen att vara där en halvtimme innan passet börjar för folk är som galna klockan fem, alla ska jympa!

har varit i skolan också. fick ännu en uppgift vi ska göra til nästa vecka så jag känner mig lite stressad. måste komma igång! har ju börjat lite men det är lite segt. ska jobba imorgon också, börjar sju och slutar kvart över fyra. blir att lägga sig tidigt.
nej nu plugga plugga plugga, kanal 3 och hemmagjord glass höhö.

gör den där listan igen

DAGENS Vill ha: pengar!!
DAGENS Klädsel: svarta chinos, randig tröja och väst
DAGENS Frisyr: knut det vanliga
DAGENS Händelse: gymet
DAGENS Låt: lily allen - little things
DAGENS Planer: plugga, lyxfällan, äta glass
DAGENS Saknad: motivation
DAGENS Dummaste: att jag måste plugga
DAGENS Behov: pengar!!
DAGENS Bästa: kommer inte på något
DAGENS Köp: mer att tillgå på friskis-kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0