hippokrates

Hej du!

sitter o skriver på en individuell uppgift vi har fått i skolan. vi ska skriva om omvårdnadens historia, vilket är rätt intressant men nu känner jag att det blivit alldeles för rörigt så det är inte lika kul längre.

skulle ha tränat idag, mötte upp Emma på frikis, men då var jag tvungen att ha med mig pengar för att köpa upp mig för allkort, vilket jag inte hade, så vi ska träna imorgon istället. Trodde inte att jag behövde betala kontakt i o m att jag ändå betalar genom autogiro till dom varje månad. surt för jag har typ 50 spänn kvar på mitt konto. det får vänta till nästa vecka.
nog om det.

i helgen ska jag jobba. på fredag heldag, lördag och söndag kväll. det är gott. sen väntas en helnatt med oscarsgalan här hemma på söndagskvällen, det ska bli kul! max och jag har skrivit ut massa listor över de nominerade, så ska vi gissa vem som vinner och samla poäng och så. känner på mig att max kommer bli svårslagen. jag vet att jag inte är snål på de där 5orna, så det kan vara det jag trillar dit på, för det finns ju en del som är nominerade i samma kategori som jag gillar lika mycket.

nej, blir snart en smörgås och back to work.
tjo



skit läskig men smart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0