bilder

precis kommit hem från skolan och stan. har gjort prov idag om nervsystemet, skit svårt men det gick ite bättre än vad jag trodde. har ju inte haft mer än en dag typ fyra timmar på mig att läsa till provet så jag får väl nöja mig med godkänt. surt.

idag ska jag springa. det är pissigt väder men känner att jag måste göra någonting för vi fick inga uppgifter i skolan o bara att sitta hemma gör mig rastlös. hoppas det händer något roligt ikväll också.
imorgon och lördag kväll jobbar jag, 15-20,30. det är rätt go tid ändå. men jag skulle vilja jobba natten. tänk vad gott o bara jobba ungefär 2 veckor i månaden bara nätter, för mer behöver man ju inte eftersom det är natt och Ob tillägg.

vi trivs i alla fall i lägenheten! här kommer lite bilder på lägenheten o våra saker!


mitt pysselbord i sovrummet!


Dags att ta pianolektioner igen.


från vardagsrummet till sovrummet


inga gardiner än, men tänkte sy det idag


vardagsrummet och max skönhet :)


lite av hallen


och vi är väldigt gladaöver att vi har en garderob

min kamera är inte den bästa men får duga sålänge.
hejhopp nu ska jag göra lite andra saker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0