vin

yo!

Jag är så trött! och nu frågade max precis om vi skulle ta ett glas vin för att vi har gjort klart våra inlämningsuppgifter, så jag kommer väl bli ännu tröttare efter det. men rätt mysigt ändå på en tidagkväll framför gamla survivoravsnitt.

Idag har jag varit hos min klasskompis cissi. jag och sandra åkte till backa vid elva imorse. jag var ivrig nog att hitta till Cissi själv så vi gick lite vilse men tillslut hittade vi. vi käkade de semlorna som blev över i helgen och gjorde wii gubbar. Vi gjorde lite grupparbete också men vi orkade inte lägga ner så mycket tid på det. men det var urtrevligt!
sen åkte jag till sushistället och vi köpte hem mat. sen har vi bara suttit o pluggat. var tvungen att sticka ut och ta lite frisk luft, en halvtimmas springtur blev det i alla fall. lyckas alltid virra runt mig lite varstans här på guldheden, tappar bort mig och hamnar nästan mot mölndal varje gång, vilket resulterar i att jag måste springa upp för jätte långa backar efter springslutet, så jag var rätt trött när jag kom hem.

Imorgon väntar skola, jobbigt med redovisning.

Nu ska jag hänga med maxen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0