det börjar bli lite tjatigt va

imorse när jag kom till skolan så kom en annan lärare och sa att vår lärare var sjuk. jag blev fruktansvärt less för vår lärare ska egentligen skicka mail till oss ifall hon är sjuk, det är ju därför jag kollar min mail varje morgon. men men..
jag kom i alla fall upp i tid och har hunnit göra en del saker idag. först gick jag från brunnsparken och flummade runt lite på haga innan jag mötte upp med max i skolan. sen har jag packat lite på kärran vi ska ha med oss till lägenheten, vikt kläder och käkat soppa. jag har pluggat lite också men lägger det åt sidan till imorgon nu för jag går bara o tänker på andra saker.

pratet och tänkandet om lägenheten och inredningen börjar bli lite jobbigt för mig och säkert för alla andra så jag ska försöka fundera och skriva om något annat. det är ju skit kul men tänk hur sliten man kan bli av att bara tänka om och om igen på samma sak.

jag har ju glasögon nu!

och tänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0