har grejat lite

ja nu har jag grejat lite med min blogg.
jag bloggade ju två gånger i somras men så orkade jag inte mer för bloggen var så ful. men nu ser det lite bättre ut.

idag har jag börjat skolan, det kändes lite tungt. och imorgon ska vi ha brandövning och fredag el-utbildning. skit tråkigt. det var roligare när man var liten när man var lite halvt pyroman (tyckte om att tända tändstickor) men nu har man sett det så många gånger så nu vet jag faktiskt hur man gör när man ska släcka en eld.

skulle egentligen ha hängt med anki idag men det krockade så vi får ta spelkväll någon annan dag istället. både jag o max är lite krassliga så jag vet inte om jag orkar göra någonting ändå. känns surt när man väl har börjat träna igen.

jag ska börja göra massa listor igen som jag alltid gjorde förr. lite som naiv.super killen.
idag vill jag:
äta pizza (måste stå fast vid nyttighetsveckorna)
ha en glödlampa
dricka en stor chailatte
ha större lägenhet
ha hela six feet under serien
äta typ en stor godisnapp (varning!)
ha pengar
att min last.fm spellista ska komma upp i minst 20 000 lyssningar (omöjligt)


dock var det ett mvg i kursen människan socialt och kulturellt som jag ville ha imorse, som jag också fick, hurra!



man skulle ju vilja hänga där själv. så fin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0