hoppas hoppas!

nu sitter jag o skriver om kärlkramp. vi har ett grupparbete vi ska göra som ska redovisas på torsdag. pirrigt men det är roligt för jag kom i en bra grupp iaf.
max är nere o handlar lite, vi ska käka kyckling och couscous.
sen kommer en engelsktalande snubbe hit som vi hoppas vill ta över vår lägenhet de två uppsägningsmånaderna vi tyvärr har på den vi bor i nu. hoppas hoppas! för då ska vi köpa en platt-tv, jiho! och så hoppas jag pengarna räcker till lite andra saker.

annars har det inte hänt något speciellt. jag jobbade igår vilket var roligt, men jag var så trött. och så händer det så mycket på jobbet när man inte varit där på några veckor så det känns som första två timmarna går ut på att lära sig allt igen.

det blev kort men nu kommer snart maxen hem o då ska vi laga mat och vänta på killen.
hejhopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0