ikea och hamlet 2

har kikat på hamlet 2, den var rolig.

idag steg vi upp och då begav vi oss till apoteket för huvudvärkstabeltter och nässpray, max känner sig fortfarande krasslig. :(
sen när vi kom hem så åkte jag strax efter till munkebäckstorget så följde jag med ellen och jocke till ikea o handlade lite prylar. de skulle köpa tv bänk och hylla till sin jätte fina lägenhet som de nyss flyttat in i. jag och max blev så avundsjuka så nu har vi bestämt att vi måste INTENSIVT säka lägenhet så vi kan få något större! :)
sen kom max efter en stund och då fick vi chili con carne som max föräldrar hade med sig. vi åt också toblerone och äppelkaka och jag hjälpte till och sätta ihop tv-bänken.
sen fick vi låna max föräldrars bil hem, det var mysigt att åka runt stan nu på kvällen.

nu blir det godnatt, godnatt!


Steve coogan är rolig. där är han jesus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0