lägenhet!

klockan sex idag skrev jag o max på ett kontrakt på en jätte fin lägenhet som ligger uppe vid wavriskyplatsen, åh den är så fin. och så finns det diskmaskin, och nyrenoverat kök, och golvet är fint. och så är det walk in closet, jätte bra ju! fick nästan lite sex and the city känsla hihi. vi kanske får flytta in i lägenheten redan till nästa helg, spännande! vi ska ta max lilla ölvagn och gå med lite grejer då tänkte vi, vi orkar inte riktigt vänta till sista helgen i januari.

annars idag har jag varit i skolan en sväng, sen stack jag hem o åt kycklingsallad. sen begav jag mig till sahlgrenska på studiebesök på blodcentralen, det var intressant att kika in i labbet och så.
sen kom ellen och jocke till oss och jag klippte jockes hår. sen drack vi kaffe och var nervösa inför kontraktskrivandet.

maxen åkte till david för ett tag sen o kollar film och jag sitter här hemma och ska egentligen plugga till mini cell provet som vi har imorgon, men just nu tog jag en paus. måste nog ta mig en kopp kaffe om jag ska orka plugga mer känner jag. men jag hoppas att det går bra.

imorgon ska vi åka till värmland. pappa får komma hem med oss till vi åker hem på lördag det ska bli jätte roligt. det är så skönt när han är hemma. och så ska vi inviga mor o fars nya platt-tv och äta varma smörgåsar. resten av dagarna ska vi nog gå runt i skogen och mysa framför diabilder.

nej nu blir det disk, kaffe och studerande.
hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0