nu är det klart!

nu är allt klart!! idag kom det en snubbe och skrev på direkt och de godkände det på chalmers. fint jobbat maxen!! :) så nu behöver vi inte betala dubbelhyror vilket känns underbart! nu kan vi köpa lite andra nödvända saker för de pengarna istället.
Hoppas det blir så nu att vi får flytta in i helgen. somsagt!

nu sitter jag o tittar på inredningssidor och vill ha allt möjligt.

annars idag har vi i gruppen suttit i skolan o gjort arbetet. det gick bra men det var så mycket att sammanställa och arbetet fick inte vara för stort så det var lite krångligt att fixa till, men till slut blev det nog bra.
sen gick jag till länsförsäkringar för mitt kort har slutat fungera. sen mötte jag upp med max o vi käkade soppa i saluhallen o så köpte vi flyttkartonger, mopp på clas ohlson, o mat på hemköp. vi tyckte vi skulle fira att allt är klart med fläskfilé ikväll, och godis. vi kom på att vi har hittat på många anledningar till att fira massa småsaker på senaste tiden.. inte bra. men nu var det ju en stor grej (tycker vi) så nu är det tillåtet. men om det händer för mycket (flera gånger i veckan) så kan man ju undra vad man egentligen är ute efter, själva firandet eller godiset.

hej hopp nu ska jag se trailers.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så söt och fin blogg!

/hemlig beundrare grr

2009-01-20 @ 23:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0