sova träna flytta

hejhopp
snart ska jag gå o lägga mig för imorgon är det skola.
imorgon klockan femfår vi nycklarna till lägenheten, jiho! vi sitter här framför våra datorer och letar efter tv och möbler, det ska bli så roligt o inreda och köpa en platt-tv. det blir förhoppningsvis det. det som är lite klurigt är hur vi ska inreda och få plats med allt och var allt ska stå.
längtar till på lördag!

den här veckan ska jag försöka träna, jag måste! jag kommer säkert känna att jag inte behöver träna för att vi ska bära lite kartonger o så mellan lägenheterna i veckan, men det får inte bli så! emma!? vilken dag?

på tisdag ska jag på studiebesök på baktlabb, det ska bli intressant.
sen ons och tors, sen ledig på fredag. göött..

nu sova annars kommer jag sova på skolbänken imorgon.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0