santo danto

hej nu skriver jag igen
har precis gjort iordning spisen, det är grymt jobbigt o skrapa bort allt bränt men det gick väl fint ändå.
idag var jag i skolan till ett och fick en fet inlämningsuppgift till på tisdag som jag börjat med idag lite. och så har vi arbetsfrågor också, och prov nästa vecka + att jag ska jobba tre kvällar i nästa vecka och flytta i helgen, kommer bli lite jobbigt..

men till lite roligare! vi har köpt tv idag, 40 tum samsung, weho. så därför käkade vi pizza (ännu en anledning till att fira?)
sen var vi i lägenheten igen, dumpade några saker så nu är det i stort sett bara möbler kvar och några småprylar som ska dit sen ska allt vara inne. gott.
imorgon ska jag plugga plugga plugga och städa och bära och kolla på benjamin på bio. det blir mys.



santogold - L.E.S artistes

ÅH SÅ BRA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0