tack ikea

hopp nej stopp! tjaba!
nu är jag äntligen klar med min uppgift i skolan. har haft fullt upp hela dagen så det har inte funnits tid för plugg fören sent.
vi  har varit på ikea och spenderat 1500 riksdaler, mycket men det var det värt. köpte mycket småskit men också väldigt nödvändiga saker! på lördag ska vi ju på ikea igen och då ska vi handla mer saker. antar att det är dyrt att flytta.
idag har vi i alla fall inhandlat:
två fönsterlampor
pizzasliceknivgrej
typ 40 st galgar
blommor
vaser
vita glas
ikea chips (inte bra men, yeah! efter spring flera gånger om dagen i veckan mellan lägenheterna förtjänar vi lite snacks)
ostplatssak
spegel


det var massa andra saker också som jag inte kommer ihåg nu.
jag har blivit helt snurrig och trött, jag hittar inte orden för vad allt heter.

till helgen ska vi handla tv-bänk, skrivbord, gardiner, gardinstänger, matta osv osv.
nej förlåt, inget mer tjat om den där lägenheten.

vi har fastnat för en serie som heter the mentalist, den är mysig. huvudkaraktären är slibbig men rätt go ändå. den rekommenderas iaf.
hejhopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0