glasögon

igår och idag var jag hemma från skolan, jag har varit lite sjuk, men idag känns det lite bättre. max är fortfarande sjuk och det är tråkigt. vill bara att vi kan bli friska så man orkar göra någonting.
vi skulle ju äta med emma o erik på lokal idag men det blir inget. hade verkligen sett fram emot o äta från den nya menyn och dricka vin och mingla innan restaurangbesöket. men det får bli någon annan gång. nästa vecka?

jag hade tänkt ta en liten promenad idag, det är så härligt väder. synd att snön inte är kvar. var iofs bara blask.

igår hade jag en synundersökningstid, så jag var tvungen att gå dit fast jag kände mig dålig. min syn hade försämrats lite men inte mycket, så jag köpte ett par glasögon som jag får om ett par veckor. dom ser ungefär ut såhär:



var lite osäker men jag får lita på de i affären.
nästa vecka ska jag på linsundersökning också.

nu ska jag ordna lite här hemma och kolla till mannen.

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Snygga brillor, kommer att passa dig. Kram

2009-01-09 @ 16:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0