värmland

nu vistas jag hos mamma och pappa i de värmländska skogarna,det är mysigt. maxen följde också med hit så det är fint.
idag har vi varit hos min syster o käkat tårta. erik fick en sen födelsedagspresent, han har ju blivit så stor nu, 7 år redan! vi köpte modellera till honom och saker som man kunde ha till leran för att forma den. han verkade bli glad.

sen åkte vi hem hit till skogen och jag har precis tänt i spisen, det var djävulskt kallt här innan.
snart är det på spåret och då är ju några andra favoriter med (förutom förra veckans idol: johan wester), fredrik och filip. hejja!

imorgon åker vi hem till göteborg redan, tiden går ju så fort när man är här vilket är jätte tråkigt.. men jag ska ju jobba på söndag så det är bäst att åka hem.

nu ska det ätas och laddas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0