Bestulen på en timma

Vad skönt tänkte jag imorse när klockan stod på kvart i tolv, sovit länge och är utvilad men det visade sig ju att klockan inte var mer än elva och att vi har blivit bestulna på en timma. Uh vad jobbigt. Iofs var det rätt bra att jag kom upp nu för annars skulle det vara svårt för mig att somna ikväll, ska ju upp så tidigt och jobba imorgon.

Igår kom emma och erik hit, vi kollade på fotbollen Sverige mot Portugal. Tråkigt med noll mål under matchen men rätt bra för Sverige. Sen spelade vi tidsspelet. Det blir roligare och roligare för varje gång man spelar det.
Sen gjorde jag en äggmacka innan jag la mig. hade inget tidsbegrepp och kokade det i typ 2 min. lite för kort.

Idag har jag så mycket plugg o göra i o m att jag inte kommer inte att göra ett jota imorgon fören klockan fem. Ska skriva om barn till psykiskt sjuka föräldrar. Väldigt intressant men det är så hemskt att det är så många som är drabbade. Man ser det liksom inte, och det är läskigt..

Måste vakna till och dricka mer kaffe känner jag innan jag börjar med pluggandet.
Hejhej sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0