den där jäkla snön

Äntligen fredag!
Fr.o.m klockan nio i morse var jag ledig. Läraren var sjuk och informerade oss inte om att det inte skulle bli någon lektion vilket irriterar eftersom jag kunde sovit mycket längre! Men men.. nu får man ju saker gjort som tvätt, plugg och lite annat.
Vilket skit väder! Jag blir så arg på klimatet, att det inte kan ta slut. Jag trodde verkligen att snön skulle vara borta nu och att man skulle få en fin helg med massa sol och promenader i skogen, men det verkar inte som att det blir så.

Igår var jag och Emma på Topshop VIP kväll. Jag hade fått en inbjudan från Elle, 20% rabatt på allt i butiken. Det jag köpte gick på mer pengar än vad jag trodde (det var så stressigt och räkna ut hur mycket det skulle kosta efter rabatten innan jag betalade) men man fick ju lite roligare och dyrare kläder för billigare så det var ju gott ändå. babbel babbel..
Sen gick vi till en restaurang där Gudrun Schyman snackade om FI och männen makt i EU. Det var jätte intressant! Hon säger så bra saker och så är hon rolig. Vi fick en varsin rosa pinn som det står skicka schyman till Bryssel också.
Sen åkte jag hem och kollade på den nya bondfilmen med Max och David.

Idag ska jag tvätta (mindre roligt) som sagt och gå till landala för lite inköp (roligt). Sen blir det tacos ikväll, weei.
Imorse var jag rätt glad för jag hade fått tre kommentarer på min blogg, wehoo!

Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0