Dröm

Inte lika fint väder idag, men ska ändå ut och gå om en stund för idag börjar vårt nya liv kan man säga. Jag är sjukt trött att känna mig seg och inte orka göra någonting och faktiskt ÄTA massa snarra och chirre, nu är jag verkligen peppad! Jag har en känsla av att jag inte kommer känna så i mitten av veckan, men neeej. Har man varit utan godsaker på ett tag så har man inget sötsug längre, rätt bra att det försvinner såpass snabbt.

Jag jobbade igår kväll. Har ju fått min delegering nu och det är pirrigt varje gång jag ska lämna, typ kikar in i medicinskåpet i alla pärmar och dosetter tusen gånger innan jag ger det till pensionärna. Men det får väl ta sin tid. Jag var riktigt seg igår vilket resulterade i att all kraft jag hade utnyttjade jag på jobbet så imorse kände jag träningvärk och ont i halsen. Jag har drömt jäkligt konstiga drömmar i flera nätter nu också. Inatt drömde jag att jag hängde med en familj (en mamma och typ 7 barn) som hade jätte söta klänningar på sig och mamman hade typ jätte mycket ringar och smycken i händerna och hon flög typ i luften på något konstigt sätt. vi var typ på rymmen. Just det jag jobbade som optiker, och därför var någon ute efter mig, alltså skulle skada mig. Sen blev en del av barnen bortrövade och jag och de övriga barnen byggde upp en jätte konstig bil som vi åkte på på isen i Skivtjärn där min mamma och pappa bor. Sen under den här dagen hade jag antagligen glömt att ringa till mitt jobb och säga att jag var sjuk, så jag var ute på rymmen just för att jag inte hade ringt till jobbet och sjukskrivit mig och risken var stor att jag skulle hamna i fängelse för det. Min chef Lena var med på ett hörn också.
Nej fy. Drömmar är ju så jäkla läskiga också när man typ vaknar till på natten, jag gömmer mig typ flera gånger under täcket för att det var så skumt och ledsamt. Men nu när man väl berättar det känns det som att jag är knäpp.

En promenad måste sitta fint nu. YEES.

Hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0