färjan

Yo!
Sitter och dricker lite kaffe. Vad man måste påpeka varje dag är ju vädret, och fy skjutton vad jag är trött på att det växlar om så mycket, jag är så less på att det ena dagen ska vara jätte fint och väcka förhoppningar, och sen ena dagen bli snöyra så man knappt kan vara ute. JAG VILL HA VÅR NU!

Kom hem för en stund sen efter en lunch på maharani, en indisk restaurang vid järntorget. Maxen och jag käkade där och det var jätte gott och man fick väldigt mycket mat för 65 kr. Jag tog färjan från Lindholmen istället för annars var jag ändå tvungen att byta buss. Det är så varmt och gött att åka färjan. Nästan lite synd att det går så fort att åka. Hade gärna suttit där ett tag till!

Nu ska jag spela betapet! Hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0