fortfarande tandvärk

Åh jag har fortfarande tandvärk. Jag fick gå upp redan nu för snoza är inget att tala om, det går inte att slappna av och man ligger bara och tänker på hur ont det gör. Jag vill verkligen inte gå till tandläkaren och få sprutor och aaah, Nej Nej Nej. Och imorgon har vi prov i skolan och studiebesök och jag som inte orkar att göra någonting.

Det snöar ju jätte mycket ute. Fick en chock när jag tittade ut. Trodde att vintern var över nu, men icke! Det kommer förmodligen inte vara kvar på marken så länge men ändå, hade väl hoppats på vår med torra gator.
Jag och Max tog en sen kvällstur igår vilket var skönt och mysigt. Inte så mycket folk ute men en del restauranger har ju börjat med uteserveringar redan, det kändes lite som att vara utomlands när man gick där.

Jag ska försöka få i mig en kaffe nu och börja plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0