knäppa fingrarna

Ja nu sitter jag här igen.
Har varit hos min syster idag och haft det trevligt. Ätit tre sorters bullar och spelat pingis, madagaskar tvspel och knäppt fingrarna med Erik. Sen åkte vi hemåt, käkade massa varma smörgåsar och kollade på två sällskapsresfilmer. Snowroller och SOS. Den andra är ju bäst. Man blir så nostalgisk.

Snart måste jag sova för vi ska upp tidigt imorgon. Pappa ska på träning klockan tio, mamma ska på akupunktur halv elva, sen efter mammas akupunktur ska vi gå på stan en sväng, äta lunch och ha det fint till pappa är klar med träningen vid ett. Sen åker jag hemåt till Göteborg vid två. Känns som det var längesen jag var hemma nu, men jag for ju i fredags så så länge har jag ju inte varit borta.
Ska bli skönt sen att få ha det ledigt under tisdagen. Sen jobbar jag inte fören på fredag. Wei.
Jag är snussugen men det går inte för sig.

Godnatt people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0