Nu får det vara nog!

Jag har fortfarande tandvärk och var tvungen att vara hemma från jobbet idag för det gjorde så jävla ont imorse, jag kan inte gapa helt och hållet, har inte tuggat på den onda sidan sen i torsdags och det är svullet. Jag har levt på smärtstillande konstant sen i lördags.
Jag läste på sjukvårdsrådgivningens hemsida att om man har ont av visdomständer och blir svullen vill gärna tandläkaren att man ska operera hela stället eller rycka ut den. HJÄLP! Sen skulle man få ont och smärtstillande efteråt, vilket betyder att jag inte kommer kunna äta fast föda i typ en eller två veckor. Åh jag vill inte. Och så kommer det bli så dyrt, jag har jätte lite pengar kvar och ååååh. Nej Nej Nej.

Nu måste jag ringa till tandläkaren för nu har de haft sin fikarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0