sahlgrenska here i come

Klockan är redan halv sex, dagen har gått så fort. Har hunnit och göra lite saker iaf.
Halv tio imorse åkte jag till Sahlgrenska på studiebesök till röntgenavdelningen, det var väldigt intressant och där skulle jag ville jobba! Tänk vad mycket nya saker och tekniker som har uppfunnits sen 80-talet. Skit coolt. Man kan se allt och om man sväljer kontrastmedel så kan man se hur det åker ner hela vägen. Blabla, låter kanske inte så out standing men det var kul när man väl fick komma dit.
Sen åkte jag hem för att äta lunch, det fick bli soppa för jag har fortfarande ont i tanden. Sen var det prov klockan ett så for iväg till skolan och gjorde det på en timma. Det gick sådär men ingen i klassen kände sig motiverade och då blev inte jag heller speciellt motiverad så det fick gå som det gick.
Åkte till stan, provade några plagg på HM men jag har inga pengar att lägga ut till kläder så det kändes lite ledsamt att gå därifrån, känns inte så nödvändigt att prova plagg när man ändå inte ska köpa något. Det är ju rätt typiskt, när man har pengar passar ingenting man provar, när man inte har pengar sitter allt bra.
Max kom en sväng också och vi gick in på apoteket och köpte koksaltlösning. Sen netto och hem hem hem.

Maxen gjorde chili con carne och det blev jätte gott! kunde i alla fall tugga lite bättre.
Nu sitter jag och tittar på serier. Efter vi flyttat har jag missat massa avsnitt så jag har börjat titta på greys anatomy, ugly betty och desperate housewives, det är gött.

Imorgon ska jag jobba. Inte så stor lust med det men jag måste ha pengar!!!!



Rätt kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0