slutkörd

Åh vad jag har pluggat! Har ju inte hunnit blogga (på en dag) på länge.
Jag är helt slutkörd av arbetet vi gör i skolan, och jag är less less less. Det är ett intressant ämne men vi har så jäkla mycket nu plus att jag ska jobba imorgon kväll så jag känner mig lite stressad.
Max föräldrar kommer hit snart också, vid sju snåret. Vi ska bjuda på paj och smothies. De kommer hit för att hjälpa oss med möblerna som ska bort från vår gamla lägenhet som snubben flyttar ut ifrån imorgon. Jätte snällt! Men jag hinner inte hjälpa till någonting imorgon för för det första ska jag till skolan, vara nervös inför en redovisning, sen åka till jobbet klockan tre och jobba till nio.

Idag gick jag upp och sprang innan frukost. Men under springningen fick jag så ont i magen så det blev inte så lång tur. Sen begav jag mig till biblioteket och mötte upp Cissi och Suss som jag gör grupparbetet med och reflekterade. Sen gick jag till sushistället, köpte med mig mat, kollade på how i met your mother och two and a half men, sen städat, diskat och pluggat.

Nej nu måste jag fixa och trixa.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0