survivor

Jag är så trött idag! Men det var en mycket rolig kväll igår, tack moa och johannes!
Vi vaknade tolv idag, jätte skönt att få sova så länge. Sen gick vi en promenad i solen, hur fint som helst. Man blir så himla glad av solen och våren.
Ångrar lite grann att jag erbjöd mig att jobba imorgon, jag kommer ju missa äventyren ute liksom. Jag börjar sju och slutar kvart över fyra. Men det är rätt bra för jag har inte lyckats få så många tider denna månad. Måste ha pengar.

Nu har vi köpt chips, cola, fläskfilé, godis och lite annat smått och gott. Vi köpte en varsi glass innan och som vi satt och mumsade på på ett litet berg vid linné, ur mysigt! Det var massa barn som cyklade jätte fort med sina små cyklar så jag fick lite ont i magen för de kunde trilla när som helst.

Nej nu ska jag dricka kaffe och kolla på ballar av stål. Ikväll är det robinson, yeah! Inte som survivor, men ändå kul.
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0