tack till pencillin

Nu har jag varit hos akuttandvården, jag hade en infektion så det är därför jag har haft så ont. Jag fick hämta ut pencillin på apoteket som jag ska ta i tio dagar. Känns skönt att få reda på vad det var och att det blir bättre om någon dag. Trodde det skulle bli dyrt men behövde bara betala lite mer än 400 spänn för både undersökningen och medicinen.

Vi båda känner oss lite sjuka så vi ska bara slöa idag. Har inget speciellt i skolan heller så ska nog bara kolla på film surfa och förmodligen ta en kvällspromenad. Vill äta något gott också, typ thai eller kinamat.

Har inget roligt att säga. ska inte tjata om min tandvärk framöver så mycket som jag gjort innan. Lite uttjatat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0